Voor de tweede keertot over mijn oren verliefd :) - Reisverslag uit Peking, China van Els - WaarBenJij.nu Voor de tweede keertot over mijn oren verliefd :) - Reisverslag uit Peking, China van Els - WaarBenJij.nu

Voor de tweede keertot over mijn oren verliefd :)

Door: Els

Blijf op de hoogte en volg Els

06 Januari 2014 | China, Peking

YESSSSSSSSSSSSSS, Ik ben verliefd, tot over mijn oren.............. vandaag voor de tweede keer in mijn leven de mooiste dag van mijn leven gehad (mmmmm, lijkt wat tegenstrijdig maar de conclusie is dus dat je ook twee keer de mooiste dag van je leven kunt hebben, of wel: ze zijn ex aequo met stip op plaats 1 geeindigd).


Vandaag heb ik dan eindelijk de kleine M. in mijn armen (onze armen) mogen sluiten. Wat een schatje, ohhh jongens toch, hij is mooi, lief, slim, grappig, hij is gewoon helemaal goed!! Natuurlijk was het eventjes een beetje wennen de eerste uurtjes, maar ik denk dat ik nog wel eens met weemoed terug zal denken aan die korte rust in de toekomst, want volgens mij heb ik er een dondersteentje bij die niet onder doet voor de streken van zijn ondeugende grote broer :).


We hebben al geschaterd en high fives uitgedeeld, hij kan klappen in zijn handjes als de beste en heeft grappige kuiltjes in zijn wangen als hij lacht. Echt, hij is heel leuk hoor!!! Josli doet het geweldig als grote broer: helpt hem met de jas uitdoen, zet zijn schoentjes weg, rende in de supermarkt achter hem aan toen hij 10 cm te ver weg liep :), hij is geweldig en ook een echte ijsbreker. Ik hou zoveel van mijn superJosli. Ik vind het zo knap van beide kereltjes hoe ze met al deze veranderingen om gaan!!

Heel graag zou ik ook foto's van M. laten zien, maar dat mag eigenlijk nu nog niet. De foto's hieronder hebben dus niets te maken met mijn kwaliteiten als fotograaf, zijn bewust zo genomen dat je de kleine M. er nog niet op kunt herkennen. Maar geloof me maar, hij is heel leuk!


tot gauw maar weer :)


liefs Els, Josli en M.....


  • 06 Januari 2014 - 17:59

    Jolanda Van Wezel:

    Geweldig, van harte !!!! Inderdaad zo'n ijsbreker is geweldig.
    Geniet van je kanjers, je verliefdheid straalt van het scherm.

    Groetjes,
    Jolanda van Wezel.

  • 06 Januari 2014 - 18:05

    Carolien:

    Jippie, met z'n 3-en! Gefeliciteerd!
    Enjoy!

  • 06 Januari 2014 - 18:22

    Anita Geuze:

    gefeliciteerd met je 2e kanjer....ben zeer benieuwd naar het volgende verhaal en natuurlijk de foto

  • 06 Januari 2014 - 18:39

    Ellen:

    Gefeliciteerd, het gevoel is dus goed, Genieten! liefs Ellen

  • 06 Januari 2014 - 18:50

    Suzanne :

    Gefeliciteerd, dat klinkt goed! Geniet, geniet, geniet!

    Veel groeten,
    Suzanne, mama van Ming

  • 06 Januari 2014 - 19:15

    Sheila:

    Gefeliciteerd! Geniet van deze mooie reis.

  • 06 Januari 2014 - 19:17

    Hennieta:

    Wauw, super hoor, enjoy!

  • 06 Januari 2014 - 19:24

    Marth:

    Lieve groetjes voor mijn neefjes en hun mama

  • 06 Januari 2014 - 19:51

    Marjolein:

    Zo zien we hem toch al een beetje. Samen met grote broer Josli.
    Geweldig om je mail te lezen!
    Geniet met z'n drieën!

    Marjolein

  • 06 Januari 2014 - 19:53

    Karin:

    Gefeliciteerd met je tweede zoontje! Veel plezier in China en een goede terugreis.

  • 06 Januari 2014 - 20:11

    Sylvia En Steven:

    Dit klinkt heel goed!

    Een gezond en blij kind? Wat ben ik daar bij om!
    Meer is er niet te wensen.
    geniet met z'n drieën.

    Stoer wijffie ben je toch!
    x

  • 06 Januari 2014 - 20:17

    Mariel:

    prachtig en geniet maar lekker van jullie samenzijn!

  • 06 Januari 2014 - 20:43

    Betty:

    Geweldig! Vanaf wanneer mogen we allebei je kanjers bewonderen?

  • 06 Januari 2014 - 22:02

    Petra:

    Gefeliciteerd! Veel geluk samen!

  • 07 Januari 2014 - 09:11

    Rosalinda Pelser:

    Super gefeleciteerd met je mooie jongens !
    Heerlijk genieten van aankomende dagen.

    Liefs Roos

  • 07 Januari 2014 - 10:05

    Mascha:

    He Els,
    Geweldig, van harte gefeliciteerd!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Els

Adoptiereis: samen met Josli gaan we de kleine M ophalen!

Actief sinds 03 Jan. 2014
Verslag gelezen: 515
Totaal aantal bezoekers 11159

Voorgaande reizen:

03 Januari 2014 - 22 Januari 2014

We gaan de kleine M ophalen!

Landen bezocht: