Lekker vroeg wakker :) - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Els - WaarBenJij.nu Lekker vroeg wakker :) - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Els - WaarBenJij.nu

Lekker vroeg wakker :)

Door: Els

Blijf op de hoogte en volg Els

03 Januari 2014 | Nederland, Schiphol

Het is 6.30 : zou nog heerlijk moeten slapen maar ja, als je even wakker wordt op zo'n bijzondere dag lukt het echt niet meer om in slaap te vallen :-)!

Josli en omi daarentegen zijn nog in diepe rust.

Heel veel te vertellen heb ik ook nog niet, heb net dit profiel aangemaakt omdat ik niet zeker weet of mijn echte weblog wel beschikbaar is in China, even oefenen dus :-).

Over 8 uur vertrekt het vliegtuig!!!

Liefs Els en een slapende Josli en omi

  • 03 Januari 2014 - 05:58

    Renate:

    Goede reis en GEWELDIG dat Omi ook mee gaat!!!

  • 03 Januari 2014 - 06:10

    Irma:

    Het is een hele speciale reis die jullie samen gaan maken. Geniet van alles.

  • 03 Januari 2014 - 06:20

    Els:

    Dankjewek Renate, helaas gaat omi niet verder dan de gate :), daarna gaan Josli en ik stoer met zijn tweetjes verder :)

  • 03 Januari 2014 - 07:33

    Petra:

    hele goede reis samen......jullie zijn toppers!!

  • 03 Januari 2014 - 07:39

    Marlou:

    Een goede reis samen en geniet van het prachtige China en alles wat jullie daar gaan beleven.

    Groetjes Marlou
    (mama van 2 Chineese kids)

  • 03 Januari 2014 - 07:44

    Annemarie Vd Lee:

    Een hele goede reis samen! En ik wens jullie een mooie ontmoeting. Groetjes Annemarie

  • 03 Januari 2014 - 08:05

    Monique Henzen:

    We wensen jullie een mooie reis en veel geluk. Wat heerlijk om weer eens een blog te volgen. Geniet ervan!

  • 03 Januari 2014 - 08:55

    Anja De Zwaan:

    Hoi, wij wensen jullie een ontzettende mooie onvergetelijke reis toe naar zoon en broertje! Groetjes Reinard, Anja en Jun de Zwaan (china, 2011) (facebook)

  • 03 Januari 2014 - 09:05

    Petra Konijn:

    Ik wens jullie een hele mooie onvergetelijke reis!!!

  • 03 Januari 2014 - 09:09

    Carolien:

    Een geweldige reis!

  • 03 Januari 2014 - 09:22

    Carola:

    Hopelijk tikken de uren vandaag lekker snel weg! Ik wens jullie een goede vlucht.
    Super dat we mee mogen lezen, blijft bijzonder.

  • 03 Januari 2014 - 09:27

    Hanneke:

    Oh Els & Josli wat is dit spannend!! En nu zit je eigenlijk voor 't eerst ook op de terugweg met je kindje. Knuffelen, vasthouden en nooit meer loslaten!! Goede reis + 'n super 1e ontmoeting gewenst!!

  • 03 Januari 2014 - 09:27

    Ans (mama Van 2 Parels Uit China):

    Hoe laat vliegen jullie? Dan zwaaien we even als jullie overvliegen!

  • 03 Januari 2014 - 09:47

    Ditty:

    We gaan je volgen, maar we wensen je een hele goede tijd daar en hopen je veilig terug te zien in Drachten!! Geniet van de tijd daar!

  • 03 Januari 2014 - 10:02

    Anita:

    Op naar China

  • 03 Januari 2014 - 11:50

    Ellen:

    Lieve Els en Josli, ik wens jullie een hele goede reis en dikke knuffel!X Ellen

  • 03 Januari 2014 - 12:20

    Marcel, Anita & Jian :

    Het is bijna zover, dus een super mooie reis gewenst...
    Wij gaan jullie zeker volgen hoor !!!

  • 03 Januari 2014 - 12:46

    Marth:

    Hele goede reis, probeer de spanning een beetje los te laten en ga genieten van deze unieke ervaring. Liefs Marth (inmiddels op terugweg na het uitzwaaien)

  • 03 Januari 2014 - 21:13

    Suzanne :

    Hi Els en Josli,

    Als het goed is zijn jullie op weg naar jullie zoontje en broertje. Kippenvel krijg ik ervan nu ik eraan denk. Geniet van jullie geweldige reis, van M., van het prachtige, tegenstrijdige land van onze M-etjes en van elkaar!
    Ik volg jullie graag!

    Suzanne en Ming

  • 04 Januari 2014 - 11:25

    Rosalinda Pelser:

    Ik wens jullie een super reis toe met heel veel mooie momenten , ik ga meelezen met jullie, liefs Roos

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Els

Adoptiereis: samen met Josli gaan we de kleine M ophalen!

Actief sinds 03 Jan. 2014
Verslag gelezen: 578
Totaal aantal bezoekers 11155

Voorgaande reizen:

03 Januari 2014 - 22 Januari 2014

We gaan de kleine M ophalen!

Landen bezocht: